Tempahan

Q Bolehkah saya menukar bilik mesyuarat selepas membuat tempahan?

A Sebagai peraturan umum, anda mesti membatalkan tempahan semasa anda dan membuat tempahan baharu. Bayaran pembatalan mungkin dikenakan.

Q Bolehkah saya membuat tempahan dalam kenaikan 30 minit?

A Malangnya, kami tidak menerima tempahan dalam kenaikan 30 minit.

Q Sejauh mana saya boleh menempah lebih awal?

A Anda boleh membuat tempahan sementara atau disahkan sehingga 90 hari lebih awal. Sila hubungi kami untuk kegunaan jangka panjang.

Penggunaan Umum

Q Bagaimanakah saya harus masuk dan keluar pada hari penggunaan?

A Sila datang terus ke tempat kejadian. Tiada pengedaran kunci. Gunakan kod laluan yang disediakan semasa tempahan untuk mengimbas kod QR pada pintu masuk/keluar untuk mengunci dan membuka kuncinya.

Q Bilakah saya boleh memasuki tempat tersebut?

A Masuk dan keluar mestilah dalam masa yang anda tempah.

Q Bolehkah saya menyediakan resepsi di luar bilik mesyuarat di lorong?

A Malangnya, penggunaan lorong dan kawasan umum lain tidak dibenarkan.

Q Adakah terdapat mana-mana bilik di mana penggambaran dibenarkan?

A Penggambaran biasanya tidak dibenarkan di kawasan umum atau bahagian luar bangunan, tetapi penggambaran di dalam bilik yang anda tempah dibenarkan. Sila pastikan untuk tidak menangkap tetamu lain dalam gambar anda, terutamanya kerana sesetengah kawasan mungkin sebahagian daripada kafe

Perkhidmatan

Q Bolehkah saya meminta perubahan dalam reka letak?

A Anda bertanggungjawab untuk menukar reka letak dan memulihkannya kepada keadaan asalnya. Sila sertakan masa persediaan dan pembersihan dalam tempahan anda.

Yuran & Bayaran

Q Apakah kaedah pembayaran?

A Sila buat pembayaran di kaunter penerimaan tetamu sebelum digunakan pada hari tempahan.

Q Apakah yang berlaku jika saya menempah selama tiga jam tetapi selesai dalam masa dua?

A Walaupun anda selesai lebih awal daripada masa tamat yang dijadualkan, yuran untuk masa yang ditempah mesti dibayar sepenuhnya.

Q Bolehkah saya mendapatkan resit?

A Sila minta resit semasa pembayaran.

Q Adakah terdapat diskaun untuk penggunaan jangka panjang?

A Diskaun mungkin tersedia untuk penggunaan jangka panjang atau kontrak tahunan, jadi sila berasa bebas untuk membincangkan keperluan anda dengan kami.

Lawatan

Q Bolehkah saya melihat atau memeriksa bilik mesyuarat terlebih dahulu?

A Ya, sila hubungi kami melalui telefon untuk mengatur perkara ini.

Kemudahan

Q Adakah terdapat akses internet?

A Wi-Fi tersedia.

Q Bolehkah saya mendapatkan kerusi atau meja tambahan?

A Malangnya, kami tidak mempunyai kerusi atau meja ganti yang tersedia.

Makanan & Minuman

Q Adakah makanan dan minuman dibenarkan?

A Hanya makanan dan minuman halal dibenarkan di semua tempat.

Copyright© 2024 ACCEA MALAYSIA SDN. BHD. All Rights Reserved.