1, Sila pastikan penyediaan, kemasukan, dan keluar selesai dalam tempoh masa yang ditempah. Penggunaan lebih masa akan dikenakan bayaran tambahan.
2, Anda dibenarkan mengalihkan perabot seperti kerusi dan meja, tetapi sila pulihkan segala-gala kepada keadaan asal dalam tempoh masa tempahan anda.
3, Sila berunding dengan kami jika mesyuarat melebihi waktu tamat yang dijadualkan atau jika anda ingin memanjangkan tempahan.
4, Sekiranya berlaku kerosakan atau kehilangan pada kemudahan atau peralatan bilik, sila hubungi kami dengan segera.
5, Merokok adalah dilarang di dalam bilik mesyuarat.
6, Bayaran pembatalan akan dikenakan pada jumlah penuh bayaran tempahan (termasuk pilihan) setelah tempahan dibuat.
7, Atas sebab keselamatan, kamera pengawasan mungkin dipasang di dalam bilik mesyuarat yang disewa.
Dasar Pembatalan
Berkenaan dengan pembatalan tempahan, yuran pembatalan berikut akan dikenakan mengikut dasar yang ditetapkan:
| Sehingga 31 hari sebelum tarikh penggunaan: | 10% daripada jumlah tempahan |
| 30 hingga 15 hari sebelum tarikh penggunaan: | 50% daripada jumlah tempahan |
| 14 hari sehingga tarikh penggunaan: | 100% daripada jumlah tempahan |
Berkenaan Perubahan pada Tempahan
・Sekiranya anda ingin menukar tarikh atau masa tempahan di kemudahan yang sama dan untuk tempoh penggunaan yang sama (jika tidak ada perubahan harga), anda boleh membuat sehingga dua perubahan dalam tempoh dua bulan dari tarikh tempahan awal anda.
・Sekiranya anda ingin menukar butiran tempahan, seperti menukar kemudahan, memanjangkan atau memendekkan masa penggunaan (jika ada perubahan dalam yuran), sila batalkan tempahan sebelumnya dan buat tempahan baharu.
Jika anda memendekkan masa penggunaan, yuran pembatalan akan dikenakan berdasarkan dasar pembatalan untuk masa yang dipendekkan.
* Sila ambil perhatian bahawa kami hanya boleh memenuhi permintaan untuk perubahan jika terdapat kekosongan pada tarikh yang diminta.
Sekatan Penggunaan
Penggunaan kemudahan kami tidak akan dibenarkan dalam mana-mana keadaan berikut:
* Apabila dianggap bertentangan dengan ketenteraman awam atau moral.
* Apabila terdapat risiko untuk merosakkan kemudahan atau peralatan.
* Apabila terdapat kemungkinan mengganggu jiran atau pengguna lain di dalam kemudahan.
* Apabila dikenali sebagai seminar untuk perniagaan rangkaian atau pemasaran berbilang tingkat.
* Apabila berkaitan dengan jenayah terancang, kumpulan antisosial, atau melibatkan diri dalam aktiviti haram.
* Apabila membawa masuk bahan berbahaya atau menggunakan api terbuka.
* Apabila pengguna memindahkan atau menyewakan semula hak penggunaan kepada pihak ketiga tanpa kebenaran kami.
* Apabila dinilai oleh kami bahawa peralatan yang dibawa masuk atau penggunaannya melampaui batasan biasa.
* Apabila maklumat tempahan yang diberikan semasa permohonan didapati palsu.
* Apabila dinilai oleh kami sebagai tidak sesuai atas sebab-sebab ketenteraman awam atau pengurusan keselamatan.
* Apabila tindakan tersebut melanggar undang-undang, peraturan relevan, atau arahan daripada agensi kerajaan yang berkenaan.
* Apabila dianggap tidak sesuai atas sebab-sebab lain oleh kami.